עידו רימון

מקום 117 בנוכחות בכנסת | לפיד: "נלחם בכנסת, נציל את המדינה"
מישל מחנין5.2.23
0
0
0
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, נשא אמש (מוצ"ש) דברים בהפגנת השמאל בחיפה.
לפיד פתח את דבריו בכך שאמר: "נציל את המדינה. האנשים האלה מנסים להציל את המדינה שלהם ואנחנו באנו להפגין איתם כי אנחנו לא ניתן לזה לקרות".
עוד אמר לפיד: "נלחם פה ברחובות, נלחם בכנסת, נלחם בבתי המשפט. נציל את המדינה שלנו".
למרות טענתו, לפיה הוא יילחם בכנסת כנגד ממשלת הימין, נתוני הנוכחות שלו בכנסת מוכיחים כי על פי סיכום חודש ינואר: סומנה הגעה רק חמש פעמים, רק בימי שני, ללא ביקור בשום ועדה. על כן, לפיד הוא מקום 117 בנוכחות.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
