
השר סמוטריץ׳ הגיש את התפטרותו ליו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה במסגרת החוק הנורבגי
noa magid5.2.23
0
0
0
שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיש את התפטרותו ליו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה במסגרת החוק הנורבגי.
סמוטריץ׳: "הכנסת יקרה מאד לליבי ואני מבטיח ליו״ר הכנסת ולאזרחי ישראל שאמשיך לכבד את הכנסת ואת חבריה ולהגיע לכנסת בכל הזדמנות. אני מתפטר מהכנסת ואמשיך להקדיש את ימיי ולילותיי לעבודה למען אזרחי ישראל במשרד האוצר וכשר במשרד הביטחון.
אני מבקש לאחל הצלחה גדולה לצבי סוכות שייכנס כחבר כנסת במפלגת הציונות הדתית. אין לי ספק שצבי יעשה חיל והמון המון טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל יחד עם כל חברי הסיעה הטובה ביותר בכנסת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
