
בדקתם מה עם השכן שלכם?
חודש קשוח עובר עלינו, פיגוע רצחני, שוב פיגוע, מזג אוויר קפוא וגשום והערב אזעקת צבע אדום.
הכי קל להינעל בבתים החמים ולשכוח שלא כולם זכו כמונו. לא לכולם משפחה תומכת וגדולה, ביננו יש קשישים, הורים גרושים, מתקשים, בודדים ועוד.
רק השבוע התגלו גופותיהם של שני עריריים זמן רב מאוד לאחר שנפטרו כשהם שכובים בביתם. אף אחד לא נקש על הדלת. אף אחד לא התעניין.
עלינו לזכור כי סביבנו רבים בודדים, אולי מתקשים לאסוף את הילד? אולי קשה להם לנהוג בגשם? או סתם היו שמחים לצלחת מרק חמה שבדיוק הכנתם.
גשו, שאלו, התעניינו. בדקו מה עם השכן בקומה השניה שאולי קר לו, מה עם הקשישה מקומה רביעית שלא ירדה כמה ימים.
השוטר שעושה עבודתו תחת הגשם והשומר בכניסה לבית הספר. האשה שמתמודדת עם פחד מאזעקה וכעת יושבת בחושך.
גדולתנו על זו היא עומדת, שהרי אם נשכח מהדברים הקטנים האלו.. אין משמעות לשום דבר אחר. תהיו בני אדם - שמרו על החום שבלב.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
