יונתן סינדל, פלאש 90

דחיית פינוי חאן אל אחמר | בשמאל לועגים: "זו ממשלת ימין על מלא?"
מישל מחנין1.2.23
0
0
0
במחנה השמאל לועגים בשעה זו (רביעי) לממשלת הימין, על בקשתה מבג"ץ לדחייה של ארבעה חודשים במסירת תשובתה בעניין פינוי חאן אל אחמר.
ח"כ גדעון סער פרסם ציוץ בטוויטר, בו כתב: "ימין על מלא", בצירוף סמלון צוחק.
ח"כ זאב אלקין כתב: "ממשלת ימין על מלא? באמת? עוד לא החליטה מה היא רוצה לעשות עם חאן אל אחמר וצריכה זמן? וזה מול עתירה שבזמנו קידם סמוטריץ' מטעם תנועת רגבים".
ח"כ עודד פורר כתב: "מנתניהו לא היו לי ציפיות. אבל איפה השר במשרד הבטחון שדרש סמכויות ביו"ש, בדיוק בשביל המקרים האלה? איפה השר לבטחון לאומי?
האם שרת ההתיישבות אורית סטרוק יודעת שהיא נושאת באחריות משותפת לפיתוח ההתיישבות הפלסטינית?".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
