
0:00 / 0:00
השר לביטחון לאומי והמפכ"ל: "מברכים את כוחות הביטחון על הפעולה בג'נין"
noa magid26.1.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי ומפכ"ל המשטרה שיבחו את הלוחמים על הפעולה בג'נין.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מברך ומחזק את לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל, כוחות צה"ל ושב"כ, שעשו הלילה פעולה מוצלחת בג'נין, ידע כל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו - דמו בראשו ואנחנו נותנים גב לחיילים שלנו במלחמה נגד המחבלים. ידע כל לוחם, כל שוטר, כל חייל, שיש לו את הגיבוי המלא ממשלת ישראל, מהמשרד לביטחון לאומי וממפכ"ל המשטרה".
מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי: "רוצה להודות לצה"ל, שב"כ, הלוחמים האמיצים של משמר הגבול ולוחמי הימ"מ - הטובים מכולם, על עבודה מקצועית ואיכותית, תוך חירוף נפש ותוצאות מבצעיות מכובדות שמביאות ביטחון והגנה לתושבי מדינת ישראל וזו ההזדמנות להגיד תודה לכל האנשים שמקריבים, משקיעים ומסכנים את חייהם למען מדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
