
0:00 / 0:00
ח"כ כסיף קילל במליאה את השר וסרלאוף | השר בתגובה חריפה
תום אברמסון25.1.23
0
0
0
שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, הגיב הבוקר (רביעי) בחריפות לח"כ עופר כסיף, אשר ממשיך לבזות את כנסת ישראל לאחר שגם אמש כינה מספר חברי כנסת ״נאצים״.
וסרלאוף: ״עם הקמת ועדת האתיקה, אגיש תלונה נגד עופר כסיף שממשיך לטנף את פיו וכינה אותי אמש במליאה, "זבל". ככה מתנהג תומך טרור, המבזה את כנסת ישראל - סמל המדינה. בושה".
לפני מספר שבועות קילל כסיף את השר וסרלאוף ואת ח"כ אלמוג כהן במליאה וקרא: "נאצי מסריח". ח"כ וסרלאוף השתיק את כסיף: "אתה בושה לכנסת" והוסיף: "אנאלפבית, תתבייש לך, אתה בושה לכנסת, אתה לא צריך להיות פה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
