
0:00 / 0:00
פינוי "אור חיים": ערבים החלו בהשלכת אבנים לעבר המתיישבים | צפו
מישל מחנין20.1.23
2
0
0
כוחות משטרה החלו לפני שעה קלה (שישי) בפינוי גבעת "אור חיים", שהוקמה הלילה בסמוך ליישוב "מגדלים" שבשומרון. במקום נמצאת חברת הכנסת לימור סון הר-מלך ממפלגת "עוצמה יהודית", שקראה מוקדם יותר היום לעצור את הרס המאחז.

על המקום הוטל צו שטח צבאי סגור, ומפקד הפינוי כרז במיקרופון: "המקום מוכרז שטח צבאי סגור, מתוקף החלטת שר הביטחון. אנחנו נאלצים לפנות אתכם - תתפנו מרצון או שנפנה אתכם בכוח".

במקביל לפינוי המאחז, החלו תושבים ערבים מהכפר הסמוך לעלות על המאחז ולתקוף את המתיישבים באבנים. על פי הדיווחים, כוחות הביטחון עמדו מנגד ולא עשו דבר בעניין.

2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
