דובר צה"ל

בעקבות הטענות על חציית הגבול | דו"צ: "בתיאום עם יוניפי"ל - המשכנו פעילות סמוך למטולה"
מישל מחנין19.1.23
0
0
0
במהלך פעילות הנדסית שגרתית במובלעת סמוך למטולה אתמול (רביעי), עלתה טענה מצד כוחות צבא לבנון שכלי הנדסי של צה"ל חצה את הקו הכחול. הפעילות הופסקה לזמן קצר, ולאחריו נמשכה פעילות צה"ל בתיאום עם יוניפי"ל.
גם היום, בתיאום עם כוח יוניפי"ל, המשיך צה"ל את העבודות ההנדסיות במרחב מטולה.
מדובר צה"ל נמסר: "שגרה מלאה נשמרה ביישוב מטולה לאורך כל הפעילות. כוחות צה"ל בגבול לבנון ימשיכו לפעול להגנת תושבי הצפון ולמימוש הריבונות באמצעות פעולות יזומות ומתואמות במרחב הגבול".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
