דוברות המשטרה

שלושה בני אדם נעצרו בדרום כשברשותם אמצעי לחימה
תום אברמסון18.1.23
0
0
0
שלושה תושבי אשדוד כבני 20 נעצרו הלילה (רביעי) ברחבי העיר כשברשותם שכפץ, 3 סכינים, גרזן, פטיש, אלה ומסיכת סקי.
בנוסף, נתפסו ברכבם כדורי סם 'אקסטזי' מסוגים שונים, סם מסוג דוסה, 'בולי' MDMA ואלפי שקלים במזומן.
החשודים יובאו היום בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
