יונתן סינדל, פלאש 90

"הרפורמות שהציג לוין - התגלמות הדמוקרטיה" | יו"ר הכנסת אוחנה מגבה את שר המשפטים
תום אברמסון5.1.23
0
0
0
יו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה גיבה הערב (חמישי) לחלוטין את הרפורמות של שר המשפטים יריב לוין והצהיר כי ידאג לבצע אותן.
אוחנה כתב בחשבון הטוויטר: "הרפורמות שהציג לוין לתיקונים ואיזונים בין מערכת המשפט לבין המוסדות הדמוקרטיים (הכנסת והממשלה), הן הן התגלמות הדמוקרטיה: הציבור - באמצעות נבחריו - ייקח חזרה את גורלו לידו. כיו"ר הכנסת - אדאג לכך".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
