דוברות מד"א

רוכב אופנוע נפצע בינוני מפגיעת רכב בכביש 20
noa magid2.1.23
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 30 נפצע באורח בינוני לאחר שנפגע מרכב בכביש 20 סמוך למחלף יוספטל לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבי"ח וולפסון.
חובשים בכירים במד"א שמיל בכר וחגי נתני, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו יציב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
