יוסי זמיר, פלאש 90

נעצר בן 17 שתקף פקח אוטובוס בחולון
noa magid22.12.22
0
0
0
צעיר כבן 17 תקף פקח אוטובוס ברחוב גולדה מאיר בחולון ע"י לאחר שסרב לשלם עבור הנסיעה. הפקח שנפצע באורח קל פונה לקבלת טיפול רפואי.
הצעיר אותר ונעצר לחקירה ובהמשך יובא בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
