
לראשונה מאז פרוץ המלחמה: זלנסקי יצא מאוקראינה - ייפגש עם ביידן בבית הלבן
תום אברמסון21.12.22
0
0
0
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי צפוי לנחות היום (רביעי) בוושינגטון - ביקורו הראשון בארה"ב מאז תחילת המלחמה בארצו בסוף חודש פברואר האחרון מול רוסיה.
במהלך הביקור צפוי זלנסקי להיפגש עם הנשיא ג'ו ביידן בבית הלבן ולנאום בפני הקונגרס האמריקני בגבעת הקפיטול. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
