Olivier FItoussi/Flash90

ח"כ וולדיגר: "אפשר להגיד ש'התגעגעתי' לזה שיש לנו יועמ"שית"
תום אברמסון16.12.22
0
0
0
ח"כ מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית, התייחסה הבוקר (שישי) לאישור בקריאה ראשונה של החוק שיעניק ליו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ', סמכויות על המנהל האזרחי.
בריאיון לגלי צה"ל, אמרה וולדיגר: "נצמצם כמה שיותר את המנהל האזרחי, כדי שהמתיישבים ביהודה ושומרון יהיו כמה שיותר תחת משרדי הממשלה".
"אפשר להגיד ש'התגעגעתי' לזה שיש לנו יועמ"שית - כי כל תקופתה תחת הממשלה היא בלעה מים", תקפה וולדיגר את היועמ"שית גלי בהרב-מיארה. "ככל הידוע לי אין כוונה לפטר אותה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
