
נעצרה המחבלת שהניחה את המטען באיסטנבול - אין נפגעים ישראלים בפיגוע
תום אברמסון14.11.22
0
0
0
כוחות הביטחון בטורקיה עצרו הלילה (שני) את המחבלת, אשר השאירה את מטען החבלה שהתפוצץ באיסטנבול וגרם למותם של שישה בני אדם.
ממשרד החוץ נמסר הבוקר: ״לאחר שעות של פעילות אינטנסיבית של המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, מרכז מצב והקונסוליה הישראלית באיסטנבול אותרו כלל מנותקי הקשר שהיה חשש לשלומם, אין נפגעים ישראלים באירוע״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
