יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ אקוניס: "ההצבעה על פסילת בל"ד? מדובר בתרגיל פוליטי שקוף"
תום אברמסון30.9.22
0
0
0
ח"כ אופיר אקוניס ממפלגת הליכוד התייחס הבוקר (שישי) להחלטת המחנה הלאומי להיעדר מההצבעה על פסילת בל"ד בוועדת הבחירות המרכזית.
בריאיון לרשת ב', אמר אקוניס: "אנחנו מבינים את זעם המשפחות השכולות, ליבנו איתם. לא השתתפנו בהצבעה, כי מדובר בתרגיל פוליטי שקוף. העליון יכשיר את בל"ד. איך אני יודע? כי ב-2012 פסלתי את זועבי והעליון החזיר אותה".
"פסילת שיקלי הייתה תמוהה מלכתחילה", הוסיף אקוניס. "הייתה צריכה להיות הצבעה במליאת הוועדה ולא על ידי השופט בלבד, ברור שנדרשת רפורמה במערכת המשפט".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
