
צה"ל קבע הופעה חגיגית דווקא ביום צום. תורת לחימה: "ביום הזיכרון לרבין היו עושים הופעה?"
אלדר ממן28.9.22
0
0
0
צה"ל הזמין להיום (רביעי) בשעה 14:00 את הזמרת אגם בוחבוט להופיע במחנה החותרים של חיל הים, זאת בעיצומו של צום גדליה - יום אבל לאומי של עם ישראל מזה אלפי שנים.
כידוע, בצום גדליה מציינים את הירצחו של מנהיג היישוב היהודי באותה תקופה, גדליה בן אחיקם, רצח שהביא בסופו של דבר לגלות וחורבן על עם ישראל. בארגון 'תורת לחימה' זעמו על קביעת מופע חגיגי דווקא בצום ויום אבל ותהו האם בצה"ל היו קובעים מופע ליום בו נרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין.
בארגון 'תורת לחימה' מסרו לחדשות 0404: "תמוה מדוע דווקא ביום אבל לאומי הוחלט לקיים מופע בידור בחיל הים, ועוד מטעם חיל החינוך, שאמור לחנך את החיילים בצה"ל לערכי ציונות, יהדות והכרת המורשת וההיסטוריה".
מדובר צה״ל נמסר: "מדובר בפעילות הפוגה חוויתית שההגעה אליה הינה רשות".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
