דני מרון, אתר מנהלת הליגה

גביע ווינר: 78:92 להפועל ת"א על בני הרצליה ברבע הגמר
תום אברמסון24.9.22
0
0
0
הפועל ת"א העפילה הערב (מוצאי השבת) לחצי גמר גביע ווינר, לאחר שגברה על בני הרצליה 78:92 ברבע הגמר.
ג’ייקובן בראון הוביל את רשימת הקלעים של האדומים עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים.
בחצי הגמר שייערך ביום רביעי תפגוש הפועל ת"א את הפועל ירושלים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
