מתוך טוויטר

הסלמה באוקראינה: פוטין הכריז על גיוס אזרחים לצבא ואיים על המערב: "יש לנו עוד המון נשק"
אלדר ממן21.9.22
0
0
0
על רקע ההפסדים שנחל צבא רוסיה במלחמה עם צבא אוקראינה בשבועות האחרונים, פוטין מסלים את המצב בין המדינות ומכריז על גיוס אזרחים לצבא הרוסי.
פוטין תקף את המערב, שלטענתו "מנהל סחיטה גרעינית" ואיים: "יש לנו עוד הרבה נשק להגיב, זה לא בלוף".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
