מתוך פייסבוק איגוד האתלטיקה IAA

אליפות אירופה באתלטיקה: זהב לישראל בתחרות הקבוצתית, מארו טפרי הפסיד את הזהב בשניות האחרונות
אלדר ממן15.8.22
0
0
0
50 שנה אחרי טבח מינכן בגרמניה, נבחרת ישראל באתלטיקה קטפה את מדליית הזהב הקבוצתית בריצת המרתון באליפות אירופה המתקיימת בעיר. מארו טפרי היה קרוב מאד למדליית זהב אישית עם פער משמעותי בישורת האחרונה אך בשניות האחרונות איבד את המדליה ליריבו הגרמני. גשאו איילה זכה בארד.
יחד זכתה כאמור הנבחרת הישראלית שכללה את גשאו איילה, מארו טפרי, בוקיאו מלדה, גירמה אמרה וימר גטהון במדליית הזהב הקבוצתית.
טפרי מסר: "זה ממש מרגש אותי. חשוב לנו לייצג את המדינה בכבוד. אין לי איך לתאר את ההרגשה הזאת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
