
אבי מעוז לגנץ וליברמן: "לפצות את תושבי הדרום עליהם מוטל סגר"
אלדר ממן5.8.22
0
0
0
בעקבות הסגר המוטל על חלק מיישובי ישראל בדרום, פנה יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, לשר האוצר ליברמן ולשר הביטחון גנץ בבקשה להגדיר את הסגר כמצב חירום ולפצות את התושבים ואת בעלי העסקים שנפגעו מהסגר.
במכתבו לגנץ וליברמן כתב מעוז: "מזה מספר ימים שמוטל סגר על יישובי ישראל בדרום, עקב המתיחות הביטחונית. המציאות שאליה נקלעו אותם תושבים הינה בלתי נסבלת בעליל ומובילה אותם בכלל, ואת בעלי העסקים שם בפרט למצוקה ולקשיים כלכליים גדולים.
לאור מצב החרום בעוטף אני פונה אליך בכדי שתדאג לשיפוי ופיצוי לתושבי הדרום ולבעלי העסקים שנפגעו מהסגר הביטחוני. אודה לתשובתך הדחופה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
