אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ממשיכים לחנוק את העם: מחיר החשמל יעלה ב-8.6% בחודש הבא
תום אברמסון27.7.22
0
0
0
רשות החשמל הודיעה הערב (רביעי) רשמית כי, מחיר החשמל יעלה בתחילת חודש אוגוסט ב-8.6% - עלייה נוספת ביוקר המחייה בממשלת השמאל ההזויה של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן.
מהרשות נמסר: "בהמשך לשימוע שפורסם על ידה, החליטה רשות החשמל הערב על עדכון העלות המוכרת של חברת החשמל באופן שמעלה את התעריף לצרכן הביתי הממוצע בכ-8.6%.
ההחלטה ממתנת מעט את העלייה שפורסמה בשימוע, זאת לאור צמצום מגבלת היתר הפליטה של יחידות הגז בתחנת הכוח אשכול, ומאמצים נוספים שייתכן ויבשילו לכדי צמצום מסוים של השימוש בפחם בטווח הקצר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
