תום אברמסון

4 חולים במצב קשה וקריטי מאושפזים בבית החולים פוריה
תום אברמסון27.7.22
0
0
0
9 חולי קורונה מאושפזים בבית החולים פוריה, הסמוך לטבריה.
על פי הנתונים, שני חולים מאושפזים במצב קריטי, שניים במצב קשה, אחד במצב בינוני ו-4 במצב קל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
