שריה דיאמנט, פלאש 90

ביידן: "מתאושש לאחר שנדבקתי בקורונה - מצבי מצוין"
תום אברמסון26.7.22
0
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אמר הלילה (שלישי) כי הוא התאושש ממחלת הקורונה, ומצפה לסיים את תקופת הבידוד ולחזור לשגרת עבודתו עד סוף השבוע הקרוב.
ביידן: "אני מתאושש לאחר שנדבקתי בקורונה - מצבי מצוין". בפגישה וירטואלית שערך ביידן למטרת הגברת ייצור השבבים במדינתו, הוא נראה במצב בריאותי טוב, אך דיבר בקול צרוד. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
