
0:00 / 0:00
חלון בחדר הביקורים שימש נתיב הברחה | סיכול באגף הבטחוני בכלא עופר - צפו
נועה מגיד20.7.22
0
0
0
לידי שב"ס הגיע מידע מודיעיני על כוונת אסירים ביטחוניים לנסות להבריח טלפונים סלולריים לכלא 'עופר' במהלך ביקורי משפחות. בעקבות כך, נערכו סוהרי בית הסוהר ליום הביקורים שהתקיים היום (רביעי). במהלך היום הבחינו הסוהרים כי מספר אסירים מאגף חמאס מתנהגים באופן חריג.
בסיום הביקור, הוצאו האסירים לתא נפרד. סוהרים ולוחמי יחידת נחשון פרצו למתחם הביקורים שם נתפסו בתוך שקית על הספסל 9 ראשי טלפון סלולרי, 11 לוחות מקשים ו-18 כרטיסי סים. על רצפת המתחם נמצא דוקרן באורך כ-15 ס"מ. בסריקה נמצא כי חלון בחדר הביקורים שימש ככל הנראה כנתיב הברחה.
האסירים המעורבים הועברו לאגף בידוד.
"סוהרי שב"ס, מתמודדים מדי יום מול סכנות ואיומים ביטחוניים ומקפידים על עבודה נחושה ומקצועית לסיכול פח"ע מתוך ובתוך בתי הסוהר" - נמסר משב''ס.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
