
נאס"א הציגה תמונה ראשונה של טלסקופ החלל ג'יימס ווב | צפו
תום אברמסון12.7.22
0
0
0
סוכנות נאס"א הציגה הלילה (שלישי) את התמונה הראשונה שצולמה על ידי טלסקופ החלל ג'יימס ווב.
הטלסקופ כזכור, שוגר לפני כחצי שנה, לאחר 25 שנים של מחקר ופיתוח. את התמונה חשף נשיא ארה״ב ג'ו ביידן.
ראש נאס"א ביל נלסון אמר במסיבת העיתונאים: ״זה רק צילום ראשון, בהמשך נראה צילומים של גלקסיות רחוקות עוד יותר״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
