פלאש 90

מחירי החשמל יעלו ב-15% | ישראל כ"ץ: "שוד לאור היום - ישראל מעצמת גז"
אלדר ממן29.6.22
0
0
0
שר האוצר לשעבר, חבר הכנסת ישראל כ"ץ מהליכוד, התייחס היום (רביעי) לעליית המחירים הצפויה במחירי החשמל וקבע כי מדובר בשוד לאור היום.
לדברי כ"ץ, כיוון שישראל היא מעצמת גז שרק חלק קטן מייצור החשמל שלה נשען על פחם מיובא, היא לא אמורה להיות מושפעת מעליית המחירים בשוק הפחם בעולם שמגיעה בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.
ח"כ ישראל כ"ץ: "מחירי החשמל יעלו ב-15% החל מאוגוסט ל-8,08 ש״ח. זהו שוד לאור היום, שיזניק את יוקר המחיה ויכה בציבור ובעסקים בישראל. מעצמת גז, שרק 22% מייצור החשמל שלה מגיע מפחם מיובא, חייבת להמנע מהעלאת מחירים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
