
מפגינים למען הלוחמת אוריאן בן כליפא מחוץ לביהמ''ש: "איפה נשמע דבר כזה? שלוחמים יסיימו במעצר?"
noa magid28.6.22
0
0
0
תומכים רבים הגיעו הבוקר (שלישי), להפגין מחוץ לבית המשפט השלום בירושלים כדי לחזק את הלוחמת אוריאן בן כליפא.
"אנרכיסטים בזויים נלחמים בחיילים בכל מקום. בנט ושקד בגללכם אוריאן עומדת היום לדין. אתם נתתם את ידכם לממשלה האיסלאמית שפוגעים בחיילים שלנו. אוריאן רצתה לעשות קריירה במקום הכי קשה במדינה. סיכנה את חייה. לא ייתכן שבמדינה הזאת יפקירו את הלוחמים שלנו.
איפה נשמע דבר כזה שלוחם או לוחמת שיוצאים להגן על המדינה מסיימים במעצר? שיושפלו? שיגררו אותם באזיקים? לדיונים? יש פה פגיעה במוטיבציה של הנוער להתגייס ללוחמה. יש פה פגיעה בהרתעה. אחרי זה באים מחבלים וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
