טוויטר

אסון בארה"ב: 46 גופות מהגרים נמצאו בתוך משאית בטקסס
תום אברמסון28.6.22
0
0
0
46 בני אדם נמצאו מתים הלילה (שלישי) בתוך משאית בטקסס בארה"ב.
כוחות ההצלה הוזעקו למקום והעניקו טיפול רפואי ל-12 בני אדם שנמצאו בזירה כשהם פצועים בדרגות שונות. בהמשך פונו לבתי החולים ברחבי העיר להמשך קבלת טיפול.
על פי הדיווח, ככל הנראה מדובר במהגרים. המשטרה המקומית פתחה בחקירת המקרה.
מושל מדינת טקסס, גרג אבוט, תקף את הנשיא ג'ו ביידן בנושא ההגירה הלא חוקית: "מקרי המוות האלה הם על ביידן. הם התוצאה הקטלנית של סירובו לאכוף את החוק, עם מדיניות הגבולות הפתוחים שבה הוא נוקט". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
