יונתן סינדל, פלאש 90

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות נמצאה חיובית לקורונה
תום אברמסון26.6.22
0
0
0
נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, נמצאה חיובית לקורונה בבדיקה שביצעה הבוקר (ראשון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, נמצאה חיובית לקורונה בבדיקה שביצעה הבוקר (ראשון).
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם