דוד כהן, פלאש 90

חמישה חולי קורונה במצב קריטי וקשה מאושפזים בבית החולים פוריה
תום אברמסון26.6.22
0
0
0
15 חולי קורונה מאושפזים במחלקה בבית החולים פוריה הסמוך לטבריה - כך נמסר הבוקר (ראשון).
על פי הנתונים, חמישה חולים מאושפזים במצב קריטי וקשה. בנוסף, שלושה חולים מאושפזים במצב בינוני ושבעה במצב קל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
