תומר ניוברג, פלאש 90

פיצוץ נוסף במו"מ בין הסתדרות המורים לאוצר: "ליברמן, לפיד ובנט מזלזלים בעובדי מערכת החינוך"
תום אברמסון16.6.22
0
0
0
המו"מ בין הסתדרות המורים למשרד האוצר פוצץ הערב (חמישי) פעם נוספת. לטענת אנשי הסתדרות המורים פקידי האוצר שוב הגיעו לדיון ללא מסגרת תקציבית וללא מספרים.
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, זעמה: "היום האמת יצאה לאור, פקידי האוצר הודו בישיבה שאי אפשר להתקדם כי אין להם מספרים. דרשנו בישיבה שהם יציגו מה השכר ההתחלתי שהם מציעים ומה התוספות המוצעות לכלל עובדי ההוראה. אם הם לא מציגים את הנתונים, אין לנו מה לשבת איתם.
מתסכל מאוד שאחרי ישיבות ארוכות, עדיין שר האוצר בוחר לשלוח את פקידיו בידיים ריקות. הוא וראשי הממשלה, לפיד ובנט, מזלזלים בכל עובדי מערכת החינוך ובמיליוני ההורים והתלמידים בישראל. פשוט בושה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
