
השפלה נוספת לממשלה: האופוזיציה הצליחה לבטל את צו החקלאות של ליברמן
הממשלה שוב מתבזה והפעם היא נכשלה בהגנה על צו החקלאות של ליברמן ופורר לאחר שהאופוזיציה הצליחה להשיג רוב ולבטל את הצו במליאת הכנסת.
ח"כ שמחה רוטמן: "גם להיכנע לחקלאים ולרם שפע, להבטיח להם 10 שנים בלי רפורמה בלול, וגם להפסיד בהצבעה. כל הכבוד לעודד פורר ולאביגדור ליברמן. פרס מיוחד לאביר קארה שמכר את האינטרסים ללובי החקלאי.
ההצעה שלי לביטול מועצת הלול עדיין על השולחן ונראה מה יצביעו אבירי השוק החופשי דה לה שמאטע".
ח"כ קטי שטרית השיבה לבועז טופורובסקי שהכריז מוקדם יותר הערב על הישג לקואליציה: "סיכום יום לבועז בכדי שלא יעבוד עליכם: לא נחתם שום הישג. משכתם 3 חוקים. הפסדתם ב-3 הצבעות קריטיות. העברתם 2 חוקים בהצמדה ובהסכמת האופוזיציה. אין לכם רוב. אין לכם מנדט. אין לכם זכות קיום. העבודה היחידה שלכם היא עבודה בעיניים. חלשים! תפסיקו להיאחז בכיסא בכוח. לכו הביתה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
