
ח"כ רגב פנתה ליועמ"שית: ה"איגרת" של בנט בניגוד לחוק
חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד שלחה הבוקר (שישי) תלונה ליועצת המשפטית לממשלה על האיגרת הפוליטית של רוה"מ בנט, בניגוד להנחיות היועמ"ש על איסור שימוש בנכסי המדינה ומשאביה לצורך הפצת תעמולה פוליטית.
ח"כ רגב ליועמ"שית: "היום שלח נפתלי בנט אגרת פוליטית לאזרחי ישראל תוף שימוש בוטה בנכסי ציבור לתעמולה פוליטית אסורה. כידוע, הנחיית היועמ"ש אוסרת בתכלית על משרדי הממשלה בכלל ומשרד ראש הממשלה בפרט שימוש בנכסי המדינה ומשאביה לטובת שימוש והפצה של פרסומים פוליטיים.
בנוסף, חוק הבחירות דרכי תעמולה על תיקוניו אוסר כל שימוש בדרכי תעמולה, בתקופה שמעל ל-90 הימים שלפני הבחירות. האיגרת של רה"מ בנט, מכילה תכנים פוליטיים ובעלת צרכים פוליטיים מובהקים של קמפיין פוליטי ביודעו כי ייתכן וממשלת ישראל צועדת לקראת בחירות.
לאור נתונים אלו אבקש לפתוח בחקירה כנגד ראש הממשלה ח"כ נפתלי בנט בגין הפרה של חוקי התעמולה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
