דוברות מד"א

גבר נספה בשריפה בבניין מגורים בבת ים
אלדר ממן1.6.22
0
0
0
גבר כבן 60 נספה היום (רביעי) בשריפה בדירה בקומה ראשונה בבניין מגורים ברחוב מבצע סיני בבת ים. צוותי רפואה שהגיעו למקום מצאו אותו כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
חובשי מד"א יוסף ששון וכפיר ורסנו, סיפרו: "מדובר בשריפה בדירה בקומה הראשונה מתוך ארבע קומות בבניין מגורים. לאחר שהאש כובתה נכנסו לדירה וראינו גבר מחוסר הכרה ועם כוויות מרובות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
