יונתן סינדל, פלאש 90

משרד החוץ הירדני גינה את העלייה להר הבית. ח"כ בן גביר: "לסגור את השגרירות הירדנית"
noa magid29.5.22
0
0
0
משרד החוץ הירדני פרסם הודעת גינוי נגד העלייה להר הבית: "אנו מגנים את מתן האפשרות לחבר כנסת ולקיצוניים כהגדרתם להסתער על אל-אקצא בחסות משטרת ישראל".
ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "במדינה מתוקנת, ממשלה של מדינה זרה שתוקפת ח"כ ופוגעת בריבונותנו במדינה, צריך לסגור לה את השגרירות ולשלוח את השגריר חזרה למדינתו.
הירדנים לא מפסיקים להסית, לחמם ולהלהיט את הרוחות במיוחד הר הבית, ברוב חוצפתם, יש לירדנים עוד דרישות ומחשיבים אותם כגורם שיש לו מעמד כל שהוא. הגיע הזמן להסביר לממשלת ירדן באופן נחרץ - "אתם לא בעלי הבית על מדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
