ויקיפדיה

עיראק העבירה חוק עונש מוות למי שיהיה בקשר עם ישראל. משרד החוץ: "בוחרים בדרך של שנאה והסתה"
אלדר ממן27.5.22
0
0
0
הפרלמנט העיראקי העביר לפיו יושת חוק עונש מוות על כל מי שישתף פעולה עם הנורמליזציה עם ישראל ויהיה בקשר כלשהו עם ישראל. במשרד החוץ תקפו את ממשלת עיראק והאשימו את מנהיגיה בקידום דרך של שנאה והסתה =.
משרד החוץ: "ישראל מגנה את החלטת הפרלמט העיראקי להעביר חוק כנגד הנורמליזציה עם ישראל והמטיל עונש מוות למי שיהיה לו קשר עם ישראל.
מדובר בחוק המעמיד את עיראק והעם העיראקי בצד השגוי של ההסטוריה ומנותק מהמציאות.
השינויים במזרח התיכון והסכמי השלום והנורמליזציה של מדינות ערב עם ישראל, אשר יביאו יציבות ושגשוג לעמי האזור, הם העתיד של המזרח התיכון.
מנהיגים שבוחרים בדרך של שנאה והסתה פוגעים בראש ובראשונה בעם שלהם. אנחנו קוראים לעם העיראקי שלא להיגרר אחרי עמדות הקיצוניים". (בתמונה: ראש ממשלת עיראק)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
