
ח''כ אופיר כץ: "מאבק מוצדק ביותר של ח״כ ביטון, שרת התחבורה רומסת את הפריפריה והחלשים"
noa magid25.5.22
0
0
0
חבר הכנסת אופיר כץ התייחס להודעת ביטון כי לא יצביע עם הקואליציה ולא יקיים דיונים בוועדת הכלכלה.
כץ: "מאבק מוצדק ביותר של חה״כ ביטון, שרת התחבורה מרגע כניסתה לתפקיד רומסת את הפריפריה והחלשים. זו המהות של הקואליציה הזאת - כבוד של מלכים לחברי הכנסת של רע״ם ומרצ והתעלמות מוחלטת מחבר כנסת מזרחי מהפריפריה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
