דוברות הכנסת

דגלי הטרור בבן גוריון | ח''כ שטרית: "את הנורמליזציה שבהנפת דגל אש"ף צריך לגדוע!"
noa magid23.5.22
0
0
0
חברת הכנסת קטי שטרית התייחסה לדגלי הטרור שהונפו באוניברסיטת בן גוריון.
שטרית: "שוב המראות האלה באוניברסיטת בן גוריון. דגל אש"ף אינו סתם פיסת בד צבועה אלא ביטוי של הרצון לחסל את מדינת ישראל. אם זה לא נקרא הסתה אז אנחנו בבעיה. את הנורמליזציה שבהנפת דגל אש"ף צריך לגדוע!"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
