דוברות איחוד הצלה

שוב: בדואים הניחו אבנים על מסילת הרכבת בדרום במטרה לגרום לתאונה
אלדר ממן19.5.22
0
0
0
מחבלים בדואים מניחים בתקופה האחרונה שוב ושוב אבנים גדולות על פסי הרכת בדרום ארצנו, זאת במטרה לגרום לתאונה ולרצח של נוסעים.
גם היום הניחו המחבלים אבנים על המסילה סמוך ליישוב דבירה. הרכבת נאלצה לעצור עד לפינוי האבנים.
גם היום הניחו המחבלים אבנים על המסילה סמוך ליישוב דבירה. הרכבת נאלצה לעצור עד לפינוי האבנים.
שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר המחבלים, אך הם הספיקו להימלט.
לאחר סילוק מפגע הבטיחות חודשה תנועת הרכבות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
