נעם ריבקין, פלאש 90

הזוי | בנט: גאה בסיכום על הכשרת יישובים בדואים לא חוקיים בנגב
אלדר ממן16.5.22
0
0
0
נפתלי בנט הודה הערב (שני) במהלך דיון 40 חתימות בסיכומים החדשים עם רע"מ על הכשרת בנייה בלתי חוקית ולמעשה מכירה של הנגב.
למרבה החרפה, בנט שהחשיב עצמו עד לא מזמן "הימין שמימין לימין", אף הוסיף כי הוא גאה בכך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
