יונתן זינדל, פלאש 90

ח''כ דיסטל אטבריאן: "אין יותר מרכז. זאת האמת"
noa magid16.5.22
0
0
0
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן אמרה כי "התחושה שישראל מאבדת את זהותה כמדינה יהודית וציונית מחלחלת גם לישראלים "הבלתי מעורבים" שתופסים את הזנב של החדשות דקה לפני מאסטר שף".
דיסטל הוסיפה: "המשימה העליונה היא להבהיר להם את המצב לאשורו: בחרת לפיד או גנץ - בחרת חרם על הגוש הציוני והליכה משותפת עם עבאס וטיבי. אין יותר מרכז. זאת האמת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
