הרחיבי מקום אהלך

שוב סיפור אביתר? ההסכם שאליו הגיעו דיירי בית התקומה עם צה״ל
אלדר ממן15.5.22
0
0
0
אחרי שעשו שרירים וקולות על התנגדות בכוח לפינוי ומאות מתבצרים, נראה שהמתיישבים שוב הולכים שולל אחרי הבטחות הממשלה. דיירי בית התקומה בחברון חתמו הערב (ראשון) עם צה"ל על הסכם פינוי מרצון מהבניין אותו רכשו בכסף מלא והסכימו לעזוב את המקום עד לבירור הבעלות.
בתמורה לעזיבה ללא התנגדות הובטח לדיירי "בית התקומה" כי בזמן בדיקת הבעלות על הנכס תישאר במקום נוכחות צבאית קבועה למניעת פלישה ערבית למקום, כפי שקרתה באירועים קודמים.
כזכור, בפעם הקודמת שהמתיישבים האמינו להבטחות על הנייר של ממשלת בנט זה נגמר בהבטחות סרק על הקמת יישוב באביתר. הבטחות שלאף אחד בממשלת בנט אין באמת כוונה לקיים כרגע, כי זה פשוט לא משתלם להם פוליטית בעת הנוכחית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
