דוברות רכבת ישראל

במטרה לגרום לתאונה: בדואים הקימו מחסום אבנים על מסילת הרכבת בנגב
אלדר ממן15.5.22
0
0
0
בדואים הניחו מחסום אבנים על מסילת הרכבת סמוך לטראבין בנגב במטרה לגרום לתאונה ולרצח של נוסעים. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה אין דיווח על נזק או נפגעים.
לאחר הנחת מחסום האבנים על המסילה, נמלטו הבדואים מהמקום. נפתחה חקירה לאיתור המחבלים.
יש לציין כי רק לפני כשבועיים הוגשו כתבי אישום נגד תושבי רהט בגין עבירות דומות באזור, מה שככל הנראה לא מרתיע את המחבלים לפי שעה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
