
סמוטריץ': "מסע הלוויה שלה היה מופע מתמשך של הסתה - די להתרפס ולהתנצל"
noa magid14.5.22
0
0
0
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אמר כי על ישראל להפסיק להתנצל.
סמוטריץ: "שירין אבו עאקלה היתה חלק ממכונת המלחמה הערבית נגד ישראל בחייה, וממשיכה גם במותה לשמש כלי ניגוח שקרי בתעמולת הדה-לגיטימציה של אויבינו. מסע הלוויה שלה היה מופע מתמשך של הסתה ומאבק מתריס נגד ישראל, מג'נין דרך המוקטעה ועד ירושלים בירת ישראל. זו האמת. די להתרפס ולהתנצל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
