אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר הפרסום של בועז גולן: חברי ימינה הונחו לפעול בקבוצת וואטסאפ אחת
noa magid10.5.22
0
0
0
בעקבות הפרסום הראשון אמש של בועז גולן בתכנית ״האולפן הפתוח" בערוץ 14 וחדשות 0404 על הפגישה הסודית בין בנט לקארה ומינויו של קארה כאיש השטח של המפלגה מאחורי גבם של כלל חברי המפלגה, התבקשו החברים בקבוצות השונות לעזוב אותן ולהתנהל בקבוצה אחת בלבד וזאת בכדי למנוע הדלפות.
בהודעה נכתב: "חברים יקרים שימו לב, כל מי שנמצא בקבוצה זו וחבר בקבוצות רשת אחרות מתבקש לעזוב במהלך היום את כל הקבוצות האחרות. זוהי קבוצת הרשת בה יועברו התכנים הרלוונטיים".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
