
כוחותינו סיכלו הברחת אמל"ח בגבול לבנון
נועה מגיד9.5.22
0
0
0
תצפיות צה"ל זיהו לפני זמן קצר שלושה חשודים שהתקרבו לגדר הגבול בין שטח לבנון לשטח ישראל בסמוך לכפר ע'ג'ר, על פי החשד, כדי להבריח אמצעי לחימה.
במהלך מעקב תצפיות צה"ל, החשודים השליכו את התיק במרחב החטיבה המרחבית 769, והמשיכו בנסיעתם, כוחות של חטיבה 769 ומשטרת ישראל שהוזנקו לנקודה עצרו את שלושת החשודים ואיתרו את התיק. בסריקות במרחב אותרו חמישה נשקים מסוג Mp5 ותחמושת M16.
החשודים ואמצעי הלחימה הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
