יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ שיקלי: "לא זוכר תחושה כזו של היעדר הנהגה, לעם ישראל מגיע טוב מזה"
אלדר ממן8.5.22
0
0
0
חבר הכנסת עמיחי שיקלי תקף הערב את הממשלה על רקע המשך גל הפיגועים בארצנו.
ח"כ שיקלי: "חוויתי תקופות קשות כנער ירושלמי בפיגועי התופת של סוף שנות התשעים וכחייל באינתיפאדה השנייה ועדיין תחושה כזו של רפיון והיעדר הנהגה לא זכורה לי.
ח"כ שיקלי: "חוויתי תקופות קשות כנער ירושלמי בפיגועי התופת של סוף שנות התשעים וכחייל באינתיפאדה השנייה ועדיין תחושה כזו של רפיון והיעדר הנהגה לא זכורה לי.
שר ביטחון אנמי שמרוכז בחומש ובטיקטוק, רה״מ חלש ומנותק שעסוק בהישרדותו האישית, שר בט״פ שספק רב אם הוא כשיר מנטלית לביצוע תפקידו וחליפי שלא נודע מקום הימצאו. לעם ישראל מגיע טוב מזה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
