נועם רבקין פנטון, פלאש 90

ח"כ מהליכוד: "בכירים ברע"מ הודיעו לי שלא רואים עצמם יושבים עם הממשלה הזו יום אחד נוסף"
אלדר ממן1.5.22
0
0
0
חבר הכנסת פטין מולא מהליכוד התייחס לדיווחים הערב לפיהם ברע"מ מבינים כי הממשלה הזו לא תשרוד ומתחילים להיערך לבחירות. לדברי מולא כבר לפני שבועיים הודיעו לו בכירים ברע"מ כי אינם מתכוונים להמשיך לקחת חלק בקואליציה הנוכחית.
ח"כ מולא: "כבר לפני שבועיים הובלתי מהלך ודיברתי עם גורמים בכירים ברע"ם שהביעו זעם ותסכול גדול מהתנהלות הממשלה, הבכירים הודיעו לי חד משמעית שהם לא רואים את עצמם יושבים עם הממשלה הזו יום אחד במושב הקיץ, עדיף מאוחר מאשר אף פעם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
