
ח''כ גולן ליועמ"שית: "לפתוח בחקירה אודות הוצאות משפחת בנט ברעננה"
חברת הכנסת מאי גולן פנתה ליועצת המשפטית לממשלה וביקשה לפתוח בחקירה אודות הוצאות משפחת בנט ברעננה.
במכתב כתבה:
"לאחרונה נחשפנו באחד מערוצי התקשורת כי משפחת בנט הוציאה בשנה החולפת סכום עתק של 500 אלף ש"ח בעשרה חודשים (כ-50,000 ש"ח בממוצע לחודש) כאשר מתוכו רכשה אוכל בטייק אווי בסכום של 11,500 ש"ח בכל חודש!
הכל מיותר לציין על חשבון משלם המיסים.
נפתלי בנט בתשובתו לבג"צ מודה כי הוא אינו מנהל בביתו ברעננה את פגישותיו ולכן הכסף המיועד לטייק אווי בכל חודש שימש את בני משפחתו בלבד!
עוד יצויין כי הסכום אותו משפחת בנט מוציאה בחודש הוא כמעט כפול מהסכום עליו גב׳ שרה נתניהו עמדה לדין.
עולה חשד ממשי כי בנט ומשפחתו מפעילים מעין ׳חצר ביזנטית׳ בה הכל מותר ואין גבולות, והכל כאמור על חשבון משלם המיסים.
לאור חומרת הדברים והמעשים המיוחסים לנפתלי בנט, אבקש לפתוח בחקירה אודות הוצאות המשפחה ברעננה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
